söndag 29 november 2009

Nu är vi här, i Rio de Janeiro i Brasilien. Vi kom fram sent på tisdag kväll efter en lååång flygtur. Resan tog ca 24 timmar. Här är det fint väder och 35 grader. Vi har hunnit med tre träningspass och det känns bra. Vi har även vart och kollat på jesusstatyn. Det var häftigt och jag har tagit bilder men de får jag visa när jag kommer hem för jag får inte in bilderna i datorn här.



Men det är i morgon det börjar. Det ska bli gött att tävlingen drar igång nu och jag har 150 m medley och 50 frisim på programmet i morgon. Till höger kan ni se hur jag simmar under veckan.

1 kommentar:

Supportrarna i Rio sa...

Stort grattis till silvermedaljen i 50 m frisim och till nya varldsrekordet pa 50 m brostsim!
Du ar grym! :)
Lycka till pa resterande tavlingar. Vi haller tummarna for dig!

Manga kramar fran supportrarna i Rio
Mamma, pappa, moster Irene, Goran och kusinen Frida