fredag 4 december 2009

Hej alla!

Nu har jag simmat klart har i Brasilien. I tisdags simmade jag 200m frisim pa tiden 4.12,26 och det blev ett brons. Var lite missnojd med loppet, efter daliga vandningar och att Polen var fore i mal. Men jag fick revanch pa 100m frisim som gick idag. Dar kom jag fore henne med tiden 1.55,03 och fick da ett silver:) I gar simmade jag 50m ryggsim pa tiden 1.05,02 som rackte till en bronsmedalj.

Nu ar tavlingen slut for min del sa jag sitter just nu pa ett internetcafe med mamma, pappa, moster Irene och kusin Frida. Jag har foljt med dem i kvall for jag ska folja med dem pa en resa i morgon till Ihla grande.

God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Njut nu av din lediga dag Jennie och stort grattis till Silver medalj. Karmar från Ewa, Håkan, Pontus, Filip och Julia