fredag 6 november 2009

Tillbaks!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade här. Närmare bestämt över ett år. Men nu har jag tänkt att försöka börja blogga lite igen. Jag har varit ute på endel sedan sista inlägget när det gäller simningen och mer ska det bli innan året är slut. Jag har varit bl a på Tyska öppna mästerskapen, träningsläger i Falkenberg och Jönköping, på en tävling i Brasilien och sist men inte minst EM på Island. Just nu siktar jag på kortbane-VM i Brasilien som är i slutet på november. Jag har fått önskemål att blogga så att ni kan följa hur det går och jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad:) Bilden är från EM på Island.

2 kommentarer:

Philip Andersson sa...

Gött att du ska börja blogga igen!

Ewa sa...

Hej Jennie och supporters som finns i Rio. Hoppas ni har det bra och tar det varligt med solen. Här i Göteborg ser vi nu lite sol några minuter endast. Den försvinner fort. På söndag tänker vi på dig Jennie för det är väl tävling då.
Kram från Möllers